Новости

01.08.2012

Підведені підсумки щорічного конкурсу «Краща продукція Харківщини»

Сьогодні у Харкові відбулося нагородження переможців конкурсу «Краща продукція Харківщини». В урочистій церемонії взяли участь директор Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської облдержадміністрації Сергій Авершин, генеральний директор ДП «Харківстандартметрологія» Михайло Будьонний, виконавчий директор Об'єднання організацій роботодавців Харківської області «Граніт» Василь Григор'єв.

Мета конкурсу, який проводиться серед підприємств Харківської області вже 9-й рік і фактично став традиційним, — сприяти об'єднанню зусиль, спрямованих на поліпшення якості та конкурентоспроможності вітчизняної продукції, впровадженню на підприємствах сучасних методів управління якістю та задоволенню потреб і очікувань споживачів.

Із року в рік зростає його популярність і кількість учасників. У 2009 році на конкурсі було представлено 64 види продукції, в 2010 — 74, в 2011 — 108, а цього року на конкурсі було представлено 113 видів продукції за участю 95 підприємств.

Цього року в конкурсі взяла участь рекордна кількість підприємців - 95 підприємств представили 113 видів продукції і наданих ними послуг.

Регіональна конкурсна комісія, підбивши підсумки конкурсу, визначила переможцями 58 видів продукції, лауреатами — 23 види.

«Приємний той факт, — зазначив виконавчий директор Об'єднання організацій роботодавців Харківської області «Граніт» Василь Григор'єв, — що серед номінантів конкурсу значна кількість підприємств — членів нашого обласного об'єднання роботодавців. За підсумками цьогорічного конкурсу нагородами переможців та лауреатів відзначалася продукція АТЗТ «Харківська бісквітна фабрика», ЗАТ «Кондитерська фабрика «Харків’янка», Харківського державного авіаційного виробничого підприємства, заводу «Південкабель», Зміївського підприємства АТЗТ «Маяк», ЗАТ «Корпорація «ФЕД» та багатьох інших».

Характерною ознакою конкурсу став той факт, що всі ці підприємства об'єднує прагнення до вдосконалення і підвищення якості своєї продукції, що дозволяє підтримувати високий імідж регіону. Вітчизняними товаровиробниками сьогодні створюється все більше якісних конкурентоспроможних товарів і послуг.

Сьогодні конкурси стають додатковим стимулом товаровиробників до підвищення якості та конкурентоспроможності вітчизняної продукції, впровадження сучасних систем управління якістю, сприяють підвищенню інформованості потенційних споживачів про продукцію, яка виготовляється підприємствами області та збільшенню попиту на неї.