ЛОЗІВСЬКІ МАШИНИ презентували нове спільне виробництво
10 лютого 2016 року вітчизняний виробник сільгосптехніки «ЛОЗІВСЬКІ МАШИНИ» представив проект спільного виробництва з однією з провідних компаній у Великобританії з виготовлення трейлерів (причепів) для потреб сучасного сільського господарства — Larrington Trailers.
Презентація нового британсько-українського виробництва відбулася у рамках міжнародної виставки «Зернові технології 2016», що проходила у Києві 10-12 лютого. На виставці «ЛОЗІВСЬКІ МАШИНИ» представили зразок самовигружающегося причепа Harvester.
Harvester — двовісний самоскидний причіп вантажопідйомністю 18 т. на модернізованому шасі, що агрегатується з тракторами потужністю від 150 к.с. Причіп призначений для транспортування і розвантаження зерна, коренеплодів, силосної маси та інших вантажів. Це перший з лінійки трейлерів, виробництво яких планується налагодити в Україні у поточному році.
Проект презентували віце-президент з маркетингу та продажу Індустріальної групи УПЕК Роман Гіршфельд, генеральний директор компанії Larrington Trailers Річард Ларінгтон, головний конструктор Українського конструкторського бюро трансмісій і шасі (УКБТШ) Олексій Гриненко.
Також у заході взяли участь: заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань європейської інтеграції Владислава Рутицька, народний депутат України, Почесний президент Індустріальної групи УПЕК Анатолій Гіршфельд, в.о. генерального директора НАК «Украгролізинг» Олександр Процюк.
Віце-президент з маркетингу та продажу Індустріальної групи УПЕК Роман Гіршфельд розповів про плани «ЛОЗІВСЬКИХ МАШИН» щодо освоєння та виведення на ринок України нових трейлерів: «Нашим партнером виступає компанія, що володіє колосальним досвідом і передовими технологіями в створенні інноваційної техніки для сільського господарства. У рамках спільного проекту буде створено спеціальний підрозділ Об'єднаного інженерного центру ІГ УПЕК, у якому українські та британські фахівці будуть займатися розвитком лінійки самовигружающіхся причепів адаптованих до умов ринків України, країн Східної Європи і СНД».
Повний цикл спільного виробництва трейлерів буде розгорнуто на базі Лозівського ковальсько-механічного заводу (Харківська обл.) З другого півріччя 2016 р.
«Ми бачимо реальну перспективу виробництва саморозвантажних причепів і виходу «ЛОЗІВСЬКИХ МАШИН» на ринок техніки для перевезення сільгосппродукції. Ми впевнені цей проект стане прикладом успішного розвитку вітчизняного сільгоспмашинобудування, конкурентоспроможного не тільки на українському, а й на закордонних ринках», — сказав Роман Гіршфельд.
Генеральний директор компанії Larrington Trailers Річард Ларінгтон відзначив високий рівень технічних знань і зростаючу виробничу базу українських партнерів. «Цим співробітництвом ми можемо багато чого досягти, — сказав він. — Зараз ми впроваджуємо наші знання і досвід в Україні, що дозволить виробляти високоякісну продукцію для ринків країн Східної Європи і СНД. Надалі маємо намір освоїти виробництво інноваційної грунтообробної техніки «ЛОЗІВСЬКИХ МАШИН» у Великобританії».
Таким чином, співпраця компаній ґрунтується на обміні науково-технічними знаннями і експорті технологій: британська компанія буде використовувати досвід українського партнера у виробництві ґрунтообробної техніки для свого ринку, а «ЛОЗІВСЬКІ МАШИНИ» використовуватимуть досвід британських колег у виробництві техніки для транспортування сільгосппродукції.
Головний конструктор УКБТШ Олексій Гриненко розповів про конструктивні особливості і конкурентних відмінностях причепів Harvester, завдяки яким вони отримали визнання у європейських аграріїв.
Також він розповів про новинки в лінійці сільгосптехніки «Лозовський МАШИНИ», які з'являться на ринку в цьому році. Так в цьому році аграріям будуть запропоновані нова важка дискова борона «Ліра» під трактори в 350 і більше кінських сил, лінійка дискових борін «Дукат» найближчим часом поповниться агрегатами з шириною захвату 3 і 6 метрів.Народний депутат, голова Ради Об’єднання організацій роботодавців Харківської області «Граніт» Анатолій Гіршфельд, у чиєму окрузі планується локалізація спільного виробництва, зазначив, що даний проект дозволить створити додаткові робочі місця і підвищити конкурентоспроможність Індустріальної групи УПЕК і регіону в цілому.
«Це прекрасний приклад для всієї України, як має будуватися співпраця між українськими та зарубіжними компаніями в області високотехнологічного машинобудування. Нам є що показати і пред'явити світові і держава повинна стимулювати подібні проекти, які одночасно дають експорт української продукції і імпорт наукомістких технологій, завдяки яким буде розвиватися економіка і створюватися робочі місця», — впевнений народний депутат.
Анатолій Гіршфельд вважає, що Україна здатна експортувати свої передові знання і технології в обмін на недостатні їй компетенції. На подібному вигляді співробітництва базуються найефективніші у світі підприємства в області високих технологій.
«Нам треба виконати велику роботу, щоб Україна знову стала інвестиційно привабливою країною і прикладів такої співпраці в Україні ставало більше. Сьогодні для уряду, парламенту, органів місцевої влади немає важливіше завдань, ніж створення робочих місць і залучення інвесторів в реальний сектор. Від цього залежить стабілізація і відродження економікі. Україна повинна перемогти, перш за все, на економічному фронті і від цієї перемоги залежить майбутнє країни», — сказав Анатолій Гіршфельд.