Новости

12.02.2016

Новини компаній. Корпорація «Бісквіт - Шоколад»: інвестиції 2015 року

Корпорація «Бісквіт-Шоколад», один з найбільших українських виробників кондитерських виробів, протягом 2014-2015 років інвестувала в розвиток своїх виробничих потужностей близько 8 млн. €.

Як повідомила президент корпорації, член Правління Харківської обласної організації роботодавців «Граніт» Алла Коваленко, інвестиційна політика спрямована як для підтримки незмінної якості продукції, так і для впровадження нових технологій.

«Нові технології істотно збільшують можливості підприємства для впровадження нових продуктів і розширення асортименту. Йдеться про випуск продукції, яка до сих пір не проводилася в Україні і яка, на наш погляд, має хорошу перспективу і на зарубіжних ринках», — зазначила президент корпорації «Бісквіт-Шоколад».

Інвестиції в модернізацію виробництва на кондитерській фабриці «Харків'янка», перш за все, були спрямовані на виробництво відливних шоколадних цукерок. Заміна старого обладнання на технологічний комплекс «Foly Lekos» (Словаччина) дозволила збільшити продуктивність, знизити трудомісткість, підвищити якість і впровадити нові технології з можливістю виробництва цукерок одночасно з двома начинками і внесення в начинку додаткових інгредієнтів, таких як цілісні горіхи, висаджені крупи.

Наступним етапом інвестиційного плану корпорації «Бісквіт-Шоколад» стала закупівля нової лінії нідерландської фірми «Tanis», світового лідера в області ірису. На новій лінії запущено виробництво хрусткого крокант brittleі цукерок на основі м'якого тоффі. Технологічний процес забезпечує повний цикл виробництва від підготовки мас до розфасовки упакованих цукерок в пакети.

Модернізації піддалася лінія по виробництву цукерок на основі нуги «S.A. Martin Lloveras-Klöckner», на якій технологами корпорації був розроблений новий батончик на основі підірваних круп.

Реалізація інвестиційного проекту 2015 дозволила корпорації «Бісквіт-Шоколад» приступити до виробництва сучасних кондитерських виробів, які обов'язково завоюють симпатії споживачів.