Новости

22.10.2015

«Лозівські машини» підкорюють європейський ринок

19 жовтня 2015 Лозівський ковальсько-механічний завод отримав Сертифікат відповідності Директиві 2006/42/ЄС про безпеку машин і устаткування на лінійку дискових борін «Дукат». Сертифікат дає право підприємству наносити на дані вироби маркування СЕ, яке підтверджує відповідність продукції основним вимогам директив ЄС щодо якості та безпеки, і може продаватися і використовуватися у європейських країнах.

Сертифікат відповідності був виданий акредитованим органом «Міжнародного центру якості сертифікації» («International Center for Quality Certification — ICQC Ltd», Юрмала, Латвія) строком на 5 років — до 19 жовтня 2020 (сертифікат відповідності № 1-058-068/2 015).

Це один з перших реалізованих кроків для виходу на європейський ринок і просування продукції «Лозівських машин» у країнах Євросоюзу.

«Ми бачимо великі перспективи «Лозівських машин» на європейському ринку у сегменті сільгосптехніки, — говорить директор з маркетингу та продажу УПЕК Роман Гіршфельд. — За останні кілька років інноваційні агрегати «Лозівських машин» показали гідний приклад імпортозаміщення на українському ринку у сегменті причіпної сільгосптехніки. На сьогоднішній день сучасні енергоефективні машини виробництва Лозівського ковальсько-механічного заводу отримали високу оцінку українських аграріїв, і складають гідну конкуренцію топовим світовим компаніям-виробникам сільгосптехніки. За деякими характеристиками «Лозівські машини» навіть перевершують західні аналоги», — наголосив Роман Гіршфельд.

Лозівський ковальсько-механічний завод готовий постачати сільгосптехніку на європейський ринок. На підтвердження цього «Лозівські машини» візьмуть участь у наймасштабнішому форумі світових лідерів в області сільгоспмашинобудування — виставці «Агрітехніка-2015», яка пройде 10-14 листопада у виставковому комплексі у Ганновері (Німеччина).

«Сьогодні ми ведемо переговори з декількома компаніями з Естонії, Польщі, Словенії, Болгарії та інших країн Європи, які зацікавилися нашою сільгосптехнікою. Керівники європейських фірм висловили своє бажання зустрітися на виставці у Ганновері, і за підсумками зустрічей будуть прийняті рішення про подальшу співпрацю», — говорить директор з продажу департаменту продажів сільгосптехніки ВЕД Едуард Чудопалов. Він також зазначає, що конкурентні переваги техніки «Лозівських машин» — в інноваційних підходах і технічних рішеннях, акцент у яких робиться на надійність вузлів і міцність конструкції. «Це на сьогоднішній день відповідає найвищим вимогам європейських аграріїв і вигідно відрізняє наші агрегати від техніки більшості інших виробників. Ми відповідаємо «моді» на сільгосптехніку, а у чомусь і випереджаємо новітні тенденції», — резюмує Едуард Чудопалов.

І ці слова легко підтверджуються фактами. Розроблена фахівцями Українського конструкторського бюро трансмісій і шасі (УКБТШ) дискова борона «Дукат-16» є другою за величиною у Європі і дозволяє аграріям у рази скоротити терміни і витрати на підготовку полів до посівів.

Також ЛКМЗ виробляє грунтообробні агрегати для усіх типів технологій обробітку грунту та незабаром планує стати фуллайнером, закривши ланцюжок виготовлюваної сільгоспехніки у кожній з технологій (традиційної, мульчируючої, консервуруючої, strip-till і no-till). Вже сьогодні «Лозівські машини» єдині в Україні пропонують аграріям повний ряд високопродуктивних дискових борін з шириною захвату від 2,5 м до 16,75 м. Але і крім цього «Лозівським машинам» є чим здивувати європейських фермерів.

«Надміцні необслуговувані підшипникові вузли HARP Agro Unit, якими комплектуються лінійка наших дискових борін «Дукат» — нововведення для України, але загалом, це загальноприйнята практика у Європі. Інше питання — особливості конструкції, — розповідає головний конструктор УКБТШ Олексій Гриненко. — Наша конструкція борони дозволяє працювати в умовах підвищеної вологості на полях з великою кількістю рослинної маси. При цьому виключається забивання міждискового простору і намотування на вісь диска рослинних залишків. Крім того, «Дукати» мають диски більшого діаметру у порівнянні з дисковими боронами більшості європейських виробників, що дає можливість забезпечувати більш якісну обробку грунту на полях з рослинними залишками таких культур як соняшник, кукурудза. Пружинна стійка, що використовується у агрегатах «Лозівських машин», також по ряду характеристик перевершує гумові демпфери, які масово використовують європейські виробники сільгосптехніки. Пружинна стійка істотно знижує тяговий опір знаряддя, що значно скорочує витрату палива а також дає можливість підвищити якість обробки грунту за рахунок низькочастотних вібрацій диска, забезпечуючи рівне стабільну роботу».

У основі ефективної політики просування техніки «Лозівських машин » — демонстрація агрегатів на виставках і безпосередньо «у полі». Тільки у 2015 році АГРОдівізіон УПЕК взяв участь у 8-ми заходах, у тому числі в одній з найбільших в Європі і найбільшій міжнародній виставці сільгосптехніки — AGROTECH (Польща, м Кельце). Також у 2015 році «Лозівські машини» вперше і успішно провели власний День поля з масштабним демо-показом практично усієї лінійки ґрунтообробної та посівної техніки.

Попит на агрегати «Лозівських машин» незмінно зростає. «Минулого року обсяги виробництва дискових борін виросли у півтора рази у порівнянні з аналогічним періодом 2013 року, — говорить директор з маркетингу та продажу УПЕК Роман Гіршфельд. — Цього року попит на дискатори виріс більш ніж у два рази відносно 2014».

Все це дає всі підстави вважати, що «Лозівські машини» займуть гідне місце у сегменті сільгосптехніки на європейському ринку.

«На даний момент країни Європи — один з найперспективніших ринків розвитку, — вважає директор з маркетингу АГРОдівізіона Ольга Бабкова, — Туди прагнуть виробники з Китаю, Туреччини, Північної Америки. Ряд українських компаній реалізує свою продукцію в країни ЄС і налагоджує там виробництво. Ми також бачимо свій розвиток у сегменті сільгосптехніки на європейських теренах. Ми добре знаємо потреби європейських аграріїв і можемо їх задовольнити. Я впевнена, що наші агрегати зацікавлять споживачів у Європі і займуть свою нішу. 2016 рік має ознаменуватися для нас активним експортом сільгосптехніки «Лозівських машин» до європейських країн».

Довідка:

Лозівський ковальсько-механічний завод, що виробляє «Лозівські машини», входить до складу Індустріальної групи «УПЕК» — однієї з найбільших в Україні машинобудівних приватних компаній, що спеціалізується на машинобудівному бізнесі.

Індустріальна група об'єднує ряд провідних машинобудівних підприємств та інженерних центрів. Розробку техніки «Лозівські машини» здійснює Об'єднаний інженерний центр ІГ УПЕК — Українське конструкторське бюро трансмісій і шасі (УКБТШ), що також входить до складу ІГ УПЕК.